منگل - 4 اکتوبر - 2022

آئی ایم ایف نے کرونا کے خلاف لڑنے کے لئے پاکستان کی مدد کا اشارہ دے دیا.

اسلام آباد: بین الاقوامی مالیاتی فنڈ نے اعلان کیا ہے کہ وہ آئی ایم ایف کے ریپڈ فنانسنگ انسٹرومنٹ (آر ایف آئی) کی سہولت کے تحت اسلام آباد کی جانب سے ملک کے زرمبادلہ کے ذخائر کو بہتربنانے کے لئے مالی امداد کی درخواست اور اس پر کورناوائرس جیسے وبائی امراض کے منفی اثرات کے تناظر میں بجٹ کی حمایت پر غور کرے گا۔

آئی ایم ایف کی منیجنگ ڈائریکٹر کرسٹالینا جورجیفا نے فنڈ کے اسلام آباد میں قائم دفتر کے ذریعہ میڈیا کو جاری ایک بیان میں کہا ، "ہماری ٹیم اس درخواست کے جواب میں تیزی سے کام کر رہی ہے تاکہ آئی ایم ایف کے ایگزیکٹو بورڈ کے ذریعہ جلد سے جلد کسی تجویز پر غور کیا جاسکے۔”۔25 مارچ کو حکومتی اقتصادی ٹیم کی میڈیا بریفنگ کے موقع پر ، وزیر اعظم کے مشیر برائے خزانہ ڈاکٹر حفیظ شیخ نے اعلان کیا تھا کہ پاکستان نے کثیرالجہتی قرضے اور امدادی ایجنسیوں سے تقریبا$ 4 ارب ڈالر کی اضافی مالی امداد کا بندوبست کیا ہے ، جس میں 1.4 بلین ڈالر آئی ایم اایف کے اضافی فنڈز بھی شامل ہیں۔۔ اس اعلان کے فورا. بعد ، محترمہ جارجیئفا نے آر ایف آئی کے تحت پاکستان کی مالی مدد کی درخواست کی تصدیق کی ہے تاکہ عوام اور معیشت کو فوری اور مناسب ریلیف یقینی بنایا جاسکے۔ آئی ایم ایف کے سربراہ نے کہا کہ اس ہنگامی مالی اعانت سے حکومت کو ادائیگی کی ضرورتوں اور امدادی پالیسیوں کے اضافی اور فوری توازن کو حل کرنے کی اجازت ملے گی جس سے ملک کے سب سے زیادہ متاثرہ شعبوں میں تیزی سے فنڈز کی فراہمی ممکن ہوجائے گی ، بشمول معاشرتی تحفظ ، روزانہ اجرت والے افراد اور صحت کی نگہداشت کا نظام۔

4 مارچ کو ، آئی ایم ایف نے اعلان کیا تھا کہ وہ مختلف قرضوں کی سہولیات والے کمزور ممالک کی مدد کرے گا ، جس میں ہنگامی مالی اعانت سے تیزی سے اخراجات بھی شامل ہیں ، جو کم آمدنی اور ابھرتی ہوئی منڈیوں کے لئے 50 ارب تک ہوسکتی ہے۔ اس میں سے ، 10 ارب ریپڈ کریڈٹ سہولت (آر سی ایف) کے ذریعے غریب ترین ممبروں کے لئے صفر سود پر دستیاب ہے۔

یہ بھی چیک کریں

ملک میں ہفتہ واربنیادوں پرمہنگائی کی شرح میں گزشتہ ہفتہ کے دوران 0.07 فیصدکی کمی ریکارڈ، 9 اشیائے ضروریہ کی قیمتوں میں کمی اور23 کی قیمتوں میں استحکام رہا

اسلام آباد۔10دسمبر (اے پی پی):ملک میں ہفتہ واربنیادوں پرمہنگائی کی شرح میں …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔