منگل - 31 جنوری - 2023

اٹلی کے کرونا فری علاقے میں گھرصرف186 روپےمیں دستیاب

اگر آپ اپنی جائیداد خریدنے کے خواہش مند ہیں اور آپ کے پاس اتنے پیسے بھی نہیں تو گھبرانے کی ضرورت نہیں کیونکہ اٹلی کے شہر کالابریا کے علاقے سنکوئی فرونڈی کی انتظامیہ نے شاندار سکیم متعارف کرائی ہے جس کے تحت کرونا فری اس علاقے میں اب گھر ایک یورو سے بھی کم قیمت میں دستیاب ہے اور اس سکیم سے مقامی کے ساتھ ساتھ غیر ملکی بھی فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔
شہر کے میئر مائیکل کونیا کا کہنا ہے کہ ایک یورو کی ادائیگی کے بعد جائیداد کے کاغذات مالک کے نام کردیئے جائیں گے، بعد ازاں اُسے سالانہ 250 یورو انشورنس پالیسی کے اُس وقت تک ادا کرنا ہوں گے جب تک مکان اُس کی ملکیت رہے گا۔
مائیکل کونیا کے مطابق یہ تین سال کا معاہدہ ہوگا جس کے دوران تعمیرات کا کام مکمل کرلیا جائے گا اور اگر اس سے پہلے کسی نے گھر چھوڑا تو اُس پر 20 ہزار یورو جرمانہ عائد کیا جائے گا۔
اس سکیم کا مقصد علاقے میں آبادی بڑھانا ہے کیونکہ لاک ڈاؤن کے دنوں میں یہاں کے بیشتر مقامی افراد شہروں کی طرف کوچ کر گئے اور انہوں نے یہ علاقہ مستقل چھوڑ دیا ہے، شہر کے وسط میں واقع ہونے کے باعظ سنکوئی فرونڈی کے رہائشیوں کو ٹرانسپورٹ جیسا مسئلہ بھی درپیش نہیں جبکہ صرف پندرہ منٹ کی مسافت پر تائیریھان کا ساحل واقع ہے۔

گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران

Source link

یہ بھی چیک کریں

کرونا میں مبتلا امریکی صدر کو ہسپتال منتقل کردیاگیا

صدارتی انتخابات سے ایک ماہ قبل کرونا بیماری میں مبتلا امریکا کے صدر ڈونلڈ ٹرمپ …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔