منگل - 4 اکتوبر - 2022

خبردار!!!کھانے میں‌بہت ذیادہ نمک کا استعمال آپکے جسمانی مدافعاتی نظام(ایمیون سسٹم) کو متاثر کر سکتا ہے

محققین نے پایا ہے کہ بہت زیادہ نمکین کھانوں سے آپ کا مدافعتی نظام کمزور ہوتا ہے اور آپ کے جسم کے لئے بیکٹیریل انفیکشن سے لڑنا مشکل ہوجاتا ہے۔ سائنس ٹرانسلیشنل میڈیسن جریدے میں شائع ہونے والی ان نتائج کے بارے میں ، تحقیقاتی ٹیم نے چوہوں کو نمکین کی ایک اعلی غذا کھلایا اور اس سے زیادہ شدید بیکٹیریل انفیکشن پائے گئے۔ ہر روز اضافی چھ گرام نمک پینے والے انسانی رضاکاروں نے بھی مدافعتی کمیوں کی واضح کمی ظاہر کی۔ اس تحقیق میں کہا گیا ہے کہ یہ مقدار دو فاسٹ فوڈ کھانوں میں نمک کے برابر ہے۔ دن میں پانچ گرام ، زیادہ نہیں: یہ نمک کی زیادہ سے زیادہ مقدار ہے جو بالغوں کو عالمی ادارہ صحت کی سفارشات کے مطابق کھانی چاہئے۔ یہ تقریبا ایک سطح کا چمچ سے مساوی ہے۔ "اب ہم پہلی بار یہ ثابت کرنے میں کامیاب ہوگئے ہیں کہ نمک کی زیادتی سے مدافعتی نظام کے ایک اہم حصے کو بھی نمایاں طور پر کمزور کردیا جاتا ہے ،” جرمنی میں بون یونیورسٹی سے تعلق رکھنے والے مطالعہ محقق کرسچن کرٹس نے کہا۔ محققین کے مطابق ، یہ دریافت غیر متوقع ہے ، کیونکہ کچھ مطالعات مخالف سمت کی طرف اشارہ کرتی ہیں۔ یونیورسٹی آف وورزبرگ کی اسٹڈی لیڈ مصنف کاترجینا جوبین نے کہا ، "ہم اس کو لیسٹریا انفیکشن کے ساتھ چوہوں میں ظاہر کرنے کے قابل تھے۔” جابن نے مزید کہا ، "ہم نے پہلے ان میں سے کچھ کو نمکین اعلی غذا میں رکھا تھا۔ ان جانوروں کے تلی اور جگر میں ، ہم بیماریوں سے پیدا ہونے والے پیتھوجینز کی تعداد 100 سے 1000 گنا گنتے ہیں۔” لسٹیریا ایک ایسا بیکٹیریا ہے جو آلودہ کھانے میں مثال کے طور پر پایا جاتا ہے اور بخار ، الٹی اور پوتنے کا سبب بن سکتا ہے۔ پیشاب کی نالی کی بیماریوں کے لگنے سے لیبارٹری کے چوہوں میں بھی زیادہ آہستہ آہستہ بھر آ جاتا ہے۔ تحقیق میں کہا گیا ہے کہ سوڈیم کلورائد کا انسانی مدافعتی نظام پر بھی منفی اثر پڑتا ہے۔ کرٹس نے کہا ، "ہم نے رضاکاروں کی جانچ کی جنہوں نے اپنے روزانہ کی مقدار کے علاوہ چھ گرام نمک کھایا ، یہ تقریباly دو فاسٹ فوڈ کھانے میں مشتمل مقدار میں ہے ، یعنی دو برگر اور فرانسیسی فرائز کے دو حصے ،” کرٹس نے کہا۔ ایک ہفتے کے بعد ، سائنس دانوں نے شرکاء سے خون لیا اور گرینولوسیٹس کی جانچ کی۔ مدافعتی خلیوں نے بیکٹیریا سے بہت زیادہ خرابی کا مظاہرہ کیا جس کے بعد ٹیسٹ کے شرکاء نے زیادہ نمک کی کھانی شروع کردی تھی۔ انسانی رضاکاروں میں ، نمک کی زیادتی کے نتیجے میں گلوکوکورٹیکائیڈ کی سطح میں بھی اضافہ ہوتا ہے۔ مطالعے کے مطابق ، مشہور گلوکوکورٹیکوڈ کورٹیسون روایتی طور پر سوزش کو دبانے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔ "صرف ایک حیاتیات کی تفتیش کے ذریعے ہی ہم اس پیچیدہ کنٹرول سرکٹس کو ننگا کرنے میں کامیاب ہوگئے جو نمک کی مقدار سے لے کر اس مدافعتی صلاحیت کی طرف جاتا ہے۔”

یہ بھی چیک کریں

پاک میڈیا جرنلسٹس فورم کے زیر اہتمام استقبال رمضان کی مناسبت سے خواتین کی ایک تقریب کاانعقاد کیاگیا جس کی مہمان خصوصی معروف سعودی صحافی سمیرا عزیز تھی ۔

پاک میڈیا جرنلسٹس فورم کے زیر اہتمام استقبال رمضان کی مناسبت سے خواتین کی ایک تقریب کاانعقاد کیاگیا جس کی مہمان خصوصی معروف سعودی صحافی سمیرا عزیز تھی ۔

جدہ ( ادعیہ وہاج سے ) سعودی عرب کے شہر جدہ میں پاک میڈیا جرنلسٹس …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔