پیر - 3 اکتوبر - 2022

سعودی عرب:مصافحہ اور اجتماعات سے پرہیز کریں: وزارت صحت

ریاض۔ وزارت صحت نے عوام کو مشورہ دیا کہ وہ 50 سے زائد شرکاء کے ساتھ سرکاری یا سماجی جماعتوں اور تقریبات کے انعقاد سے گریز کریں۔ اس نے مصافحہ سے بچنے کی ضرورت پر بھی زور دیا ، کیونکہ یہ انفیکشن کی منتقلی کی سب سے عام وجہ ہوسکتی ہے۔ اس انتباہ کوآگاہی مہم کے ایک حصے کے طور پر جاری کیا گیا تھا ، جسے "کورونا وائرس سے بچاؤ” کے نعرے کے تحت وزارت نے شروع کیا تھا ، جس کا مقصد معاشرے کے مختلف طبقات کے افراد کو کورونا وائرس سے آگاہ کرنا اور ان کی مثالی طرز عمل کی پیروی کرنے میں رہنمائی کرنا ہے جو اس کی روک تھام میں معاون ہیں۔ اور اس کے پھیلاؤ کو محدود کریں۔ اس مہم میں آگاہی کے متعدد نکات پر توجہ مرکوز کرنا شامل ہے جیسے پانی اور صابن سے ہاتھ دھونے۔ رومال میں یا ہاتھ کی کہنی میں چھینکیں۔ صارف کی طرف سے ماسک کے استعمال پر مناسب آگاہی جو سانس کی علامات جیسے چھینکنے اور کھانسی یا کسی متاثرہ شخص کی نرسنگ جیسے مریضوں سے دوچار ہے۔  سعودی گزٹ کے مطابق وزارت نے بتایا کہ اس مہم میں ٹیلیویژن چینلز ، ریڈیو اور سوشل میڈیا پلیٹ فارم کے اشتہارات کے ذریعہ بیداری کو تیز کرنے کے علاوہ ائیرپورٹ لاؤنجز میں سڑکوں اور الیکٹرانک اسکرینوں پر سائن بورڈز کے قیام سمیت متعدد طریقے شامل تھے۔ اس نے صرف وزارت کے قابل اعتماد ذرائع جیسے اس کی ویب سائٹ اور سوشل میڈیا میں پلیٹ فارم ، ایمرجنسی کال سنٹر نمبر 7 ،7 ، اور "صحت مند زندگی گزاریں” کے عنوان سے صحت سے متعلق آگاہی کے لئے ٹویٹر اکاؤنٹ جیسے معلومات حاصل کرنے کی اہمیت پر زور دیا۔ وزارت نے ہر ایک پر زور دیا کہ وہ اس وائرس سے نمٹنے کے لئے کی جانے والی کوششوں کی حمایت کرے اور اس کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے کوششیں کرے۔ وزارت نے کہا کہ مملکت ، باقی دنیا کی طرح ، غیر معمولی اوقات سے گذر رہی ہے جس میں کورونا وائرس میں مبتلا ہونے کے شبہے میں کسی کے ساتھ معاملات میں غفلت کی سنگینی کے بارے میں معاشرتی بیداری کی ایک اعلی وولٹیج کی ضرورت ہے۔ اس میں متعلقہ حکام کو اس بیماری کے پھیلاؤ پر قابو پانے میں مدد کرنے کے ل alert محتاط ہونے اور ذمہ داری کے احساس کو بڑھانے پر بھی زور دیا گیا ہے۔ وزارت نے تمام شہریوں اور رہائشیوں سے مطالبہ کیا کہ وہ اپنے سوالات کے جوابات کے لئے ایمرجنسی کال سنٹر نمبر 937 پر رابطہ کریں اور نیز کارنوائرس سے متعلق ہر چیز کے لئے چوبیس گھنٹے کی بنیاد پر مشورے حاصل کریں۔ اس نے عام طور پر سانس کی بیماریوں کی روک تھام کی اہمیت پر بھی زور دیا ، اور سب کو انفیکشن سے بچنے کے لئے وزارت کی طرف سے جاری کردہ تعلیمی ہدایات پر عمل کرنے کا مشورہ دیا۔

یہ بھی چیک کریں

پاک میڈیا جرنلسٹس فورم کے زیر اہتمام استقبال رمضان کی مناسبت سے خواتین کی ایک تقریب کاانعقاد کیاگیا جس کی مہمان خصوصی معروف سعودی صحافی سمیرا عزیز تھی ۔

پاک میڈیا جرنلسٹس فورم کے زیر اہتمام استقبال رمضان کی مناسبت سے خواتین کی ایک تقریب کاانعقاد کیاگیا جس کی مہمان خصوصی معروف سعودی صحافی سمیرا عزیز تھی ۔

جدہ ( ادعیہ وہاج سے ) سعودی عرب کے شہر جدہ میں پاک میڈیا جرنلسٹس …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔