اتوار - 2 اکتوبر - 2022

سکریٹری جنرل او آئی سی کی طرف سےCoVID-19 کا سامنا کرنے ، اس کے پھیلاؤ کو روکنے اور اس کے خاتمے کی کوششوں میں رکن ممالک کے لئے او آئی سی کے تعاون کا اظہار

ادعیہ وہاج کی رپورٹ ۔اسلامی تعاون تنظیم (او آئی سی) کے سکریٹری جنرل ڈاکٹر یوسف اے ال اوتیمین نے ، کوآئی ویڈ 19 وبائی امراض کا سامنا کرنے ، اس کے پھیلاؤ کو روکنے اور اس کے خاتمے کی کوششوں میں اپنے رکن ممالک کے لئے او آئی سی کے تعاون کا اظہار کیا۔

العثمین نے وبائی امراض کے خلاف اپنے شہریوں کو تحفظ فراہم کرنے کے لئے رکن ممالک کی جانب سے کیے جانے والے احتیاطی اقدامات کی تعریف کی اور اپنے شہریوں سے عوامی مفاد میں ان اقدامات اور اپنے ممالک کے فیصلوں پر عمل پیرا ہونے کا مطالبہ کیا۔

او آئی سی کے سکریٹری جنرل نے افواہوں کو پھیلانے یا سننے کی ضرورت پر زور دیا اور کسی بھی عوامی الجھن کو روکنے کے لئے معلومات کے لئے صرف قابل اعتماد سرکاری ذرائع پر انحصار کرنے کی ضرورت ہے جو اجتماعی احتیاطی اقدامات کو نقصان پہنچائے گی۔

الاثیمین نے ممبر ممالک کی حکومتوں ، تحقیقی اداروں ، اور مسلم دنیا کے سائنس دانوں سے بھی مطالبہ کیا کہ وہ کام کیج hands ، ہاتھ ملائیں ، اور CoVID-19 کے لئے کسی ویکسین کی تیاری یا علاج کے لئے تیزی سے تعاون کیلئے ہم آہنگی کریں۔

انہوں نے زور دے کر کہا کہ مسلم دنیا کو اس موقع پر کھڑا نہیں ہونا چاہئے جب کہ دنیا کے بہت سے ممالک اس بحران کے خاتمے کے لئے ایک کامیاب دوائی تیار کرنے کی کوشش کر رہے ہیں جس سے دنیا کو خطرہ لاحق ہے ، مسلم ممالک کی صلاحیتوں اور ان کے انسانی وسائل کے کام کرنے پر اپنے اعتماد کا اعادہ کرتے ہوئے ، اختراعات ، اور پیداوار.

العثمین نے او آئی سی کے ایک خصوصی آرگنائزیشن ، اسلامک ڈویلپمنٹ بینک (آئی ایس ڈی بی) کی جانب سے ممبر ریاستوں کو اس وبائی مرض کا مقابلہ کرنے کے لئے مختص کردہ مدد کے ذریعہ کی جانے والی کوششوں پر اپنی تعریف کا اعادہ کیا۔

او آئی سی کے سکریٹری جنرل نے اللہ پاک سے دعا کی کہ وہ امت مسلمہ اور پوری دنیا کو اس لعنت سے نجات دلائے۔

 

یہ بھی چیک کریں

کرونا میں مبتلا امریکی صدر کو ہسپتال منتقل کردیاگیا

صدارتی انتخابات سے ایک ماہ قبل کرونا بیماری میں مبتلا امریکا کے صدر ڈونلڈ ٹرمپ …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔