منگل - 31 جنوری - 2023

کرونا وائرس کی بگڑتی ہوئی صورتحال

عالمی ادارہ صحت کے سربراہ ڈاکٹر تیڈروس نے عالمی رہنماؤں سے کورونا وائرس کی وبا کو سیاست کی نذر نہ کرنے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ وبا اب بھی تیزی سے پھیل رہی ہے اور انفیکشن سے روزانہ ریکارڈ تعداد میں کیسز رپورٹ ہو رہے ہیں۔
عالمی ادارہ صحت کے سربراہ کا بیان ایک ایسے موقع پر سامنے آیا ہے جب برازیل، بھارت،عراق اور جنوبی و مغربی امریکی ریاستوں میں وائرس تیزی سے پھیل رہا ہے اور مقامی ہسپتالوں پر دباؤ بڑھتا جا رہا ہے۔انہوں نے کہا کہ دنیا بھر میں کرونا وائرس سے کیسز کی تعداد 10لاکھ تک پہنچنے میں تین ماہ کا عرصہ لگا تھا لیکن گزشتہ 8 دنوں کے دوران 10لاکھ سے زائد کیسز رپورٹ ہوئے ہیں۔
ڈاکٹر تیڈروس نے نے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کا نام لیے بغیر دنیا بھر کے رہنماؤں سے مطالبہ کیا کہ وہ اس وبا کو سیاست کی نذر کرنے کے بجائے متحد ہو کر اس کا مقابلہ کریں۔عالمی ادارہ صحت کے سربراہ نے کہا کہ اس وقت سب سے بڑا خطرہ خود وائرس نہیں بلکہ عالمی سطح پر اس معاملے پر یکجہتی میں کمی ہے،ہم تقسیم ہو کر اس وبا کا مقابلہ نہیں کر سکتے۔
مریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے وائرس کے خلاف عالمی ادارہ صحت کے ابتدائی ردعمل کو تنقید کا نشانہ بنایا تھا اور چین کے حوالے سے جانبدارانہ رویہ اختیار کرنے کا الزام عائد کیا تھا۔

گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران

Source link

یہ بھی چیک کریں

کرونا میں مبتلا امریکی صدر کو ہسپتال منتقل کردیاگیا

صدارتی انتخابات سے ایک ماہ قبل کرونا بیماری میں مبتلا امریکا کے صدر ڈونلڈ ٹرمپ …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔